söndag.

Från och med idag lovar jag att inte gå ut förräns jag fyllt 18, ska alltså stanna hemma i två månader..
Med tanke på fredagen och lördagen som slutar med att jag blir för full och sen inser att alla mina kompisar är på harrys, och sedan blir rätt så sne och vill dö för att jag inte är 18.. Inte så lyckat kanske! Så varför inte ta vara på dom kommande två månaderna och bara ta det lugnt och fokusera på annat, som t ex. skolan, vikten och lite sånt där, och kanske lägga pengar på något roligare än alkohol. Då kanske det går rätt fort ändå, jag får lite annat gjort!
Men måste säga att jag hade rätt trevligt på förfesten igår, så allt var ju inte skit!
jag och Linda från igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0