Måndag.

tjalopp!
snart blir det iväg och simma med mimmi, känner att jag inte är riktigt jätte taggad just nu, för att jag har precis vräkt i mig spagetti. Det onyttigast som finns typ, fast det kanske bra att jag drar iväg och får bort lite utav det då! Och just nu vill jag bara utomlands, bryr mig inte vart jag åker bara det är varmt känner jag, inte bra att prata om sånt. Jag och karin satt hela bussresan hem och tjatade om allt sånt. Vi har till och med bestämt när vi ska dra, och vi vet inte ens om hon får då med tanke på att hon inte är 18 då. VILKET JAG KOMMER VARA :D längtar så fruktansvärt tills jag blir arton och får körkort så man kan bli lite mer självständig kanske !!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0