Fredag.

Måste bara göra detta för att påminna mig själv, att
1. inte gå tillbaka till ljust hår.
2. Att faktiskt börja sminka mig och inte gå runt som ett jävla slaffs.
3. Aldrig börja röka igen! har faktiskt hållt mig ett bra tag nu, fast med hjälp av snus någon gång då och då.
Före
Efter
inte för att låta ego eller så, för det här är nog första och sista gången jag säger detta, men fan vad mycket bättre jag ser ut nu!
Och nu kommer snart mamma och hämtar mig så drar vi iväg till Göteborg! ska bli så mysigt så!

Kommentarer
Postat av: JENNY

nej men tjena grannen! :) fan va kul att du skrev! :)

du är skitsnygg i mörkt!

2011-11-24 @ 19:41:24
URL: http://jennyjanssons.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0