4 mars

Nu sitter jag i bengtsfors hos bästaste josephine, och ska vara här tills på söndag. Vi träffas nästan aldrig, men när vi väl träffas så blir det nästan som förr. verkligen jätte kul! så ikväll blir det ut, och kanske imorn med. Roligt att inte gå ut i säffle för en gångs skull! Så jädra trött på stället och dom flesta människorna i den staden också!

Nu står josephine i duschen, så nu går jag snart ut och röker och sen är det min tur! mohaha. Tror faktiskt det kommer bli en kanonkväll. Känner mig nog lite pepp för första gång på år och dar ;) BAAJS



fast jag kommer faktiskt sakna min lilla bebis! så det får bli jätte mys med bäsen på söndag! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0